En ny 16 åring

Japp ni läser rätt jag är nu 16 år och har aldrig varit gladare.

min födelsedag firades hemma med släkt och pojkvän, eller ja william kom lite senare.

vi åt äppel kaka istället för tårta hah, sedan var det dags att öppna presenter och jag säger bara det,

min moster har ett hjärta av guld, hon hade gett mig en mag tröja där det stod godmorgon på hon är för rar,

av min kusin sofia hade jag fått en trä bit där det stod massor av söta saker och jag fick veta att hon fått ig+ på den mycket stolt hah, av min älsta kunsin Jonny fick jag en perfym, britny spers ny, (titta på bilderna så ser ni lite utan det jag har fått.






Kommentarer
Postat av: blidell

jonny betalade perfymen och jag valde och köpte den! rätt ska vara rätt (;

2009-03-15 @ 21:47:29
URL: http://blidells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0