"Du luktar sådär"

Yes, Jennnifer bloggar för tredje gången , vad är det man brukar säga tredje gången gilt?
Men vet inte ritkigt om det här kommer funka, jag tröttnar så lätt men vi får se hur det går.
så dags att börja berätta vad jag har gjort idag då , hmm.. jag har varit tillsammans med Therese och Emma hela dagen idag då, börja med en sen uppesitta kväll igår hemma hos Therese med tre bra filmer kom inte ihåg vad alla hete men en hete cao bella? , suppersugen sen den tredje minns jag inte namnet på,
yes, sen somman vi runt sju , och vi steg eller rättare sakt jag väktes av att Emma skulle spela upp något skit på henne mobil, tack Emma.
Lite senare, runt tre skulle jag tror gav jag mig av "ensam" till farsta för att möta upp min mor och ta busskortet och hämta pengar, jag träffade även lilla Lovisa på bussen, vi hann prata lite innan det var dags att åka igen denna gång med Emma och Therese till fasrta sen så va vi där och "hängde" eller inte vi åt donnken såklart och jag letade efter någon prisent till William eftersom jag saknar honom så mycket och så var ju min alla hjärtans dag pressent inte så bra enligt visa så jag fick dåligt sammnvete och köpte lite smått och gott till min kära William, 
ja sen så kom jag hem och slappat.

Puss & Kram Jennifer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0