Hård trännig

Som rubriken lyder så har det varit ett tufft tränings pass idag med Täss,
uppstigning halv tio och därmed träning tills klockan slog två.
Både jag och TÄss var rätt slut efter en sådan träning som idag.
Dock kom vi inte ifrån gymmmet så pass snabbt utan vi stannade och duscha och basta,
mycket skönt ,;) därefter tog vi bussen hem.
Väl hemma överaskade jag pappa med att jag var hungrig och
 vi for till trångsund centrum och köpte handburgare  mums!
Hamburgaren väl i magen och ett humör på topp ringde Rosanna, gud vad jag har saknat henne så ska snart gå över till ehnne och därefter bär det av till Tim , filmkväll mysigt,! ska även få träffa lilla Karolina henne har jag inte heller sett på länge så det ska bli trevligt att träffa alla från"klassen" igen.






så här mysig ser jag ut idag ,

Byxor- cubus
I <3 Pink- gina trico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0