Skratt och tårar

Mys kvällen hemma oss Tim blev en lyckad en,
tills jag fick ett samtal, som jag därmed inte ska gå in på för detaljerat.
Nog av allt deppande mitt liv har äntligen börjat löst sig igen och
jag har fått upp lusten till att kontakta gammla vänner och det har varit skit roligt rent ut sakt,
så nejnej nu ska jag berätta lite om kväll som har varit, man kan sammanfatta kväll med ordet
myskväll, det var det verkligen alla bara latade sig, (även katten) så mycket skönt Lördagskväll,
sen nu sitter jag här funderar om jag ska ta och ringa upp William?, men jag vet inte!
Det blir även läggdags tidigt idag med , därmed för att jag ska och gymma i morgon med alla så ska snart hoppa i säng
men först tänkte jag bjuda på lite bilder från kvällen.
God natt











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0