Uppsala

hejsan, to day så har det varit en familje dag som mina föräldrar skulle ha kallat det, helka familjen packa badkläderna och satt sig i bilen och så bärde det av till Uppsalas äventyrsbad.
väll där så var det inte som jag hade föreställt mig utan det var mycket minder och mycket fåolk, trots att Uppsalas elver hade sportlov förra veckan menmen dock var det trevligt att vara med familjen ett tag, dock så tröttnade vi efter tre timmar i vattnet alla var trötta och hungriga och ville hem så vi åt några smörgåsar vid badet och sedan bärde det av hemåt.
to night vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen så blir det lat kväll för min del, därmed för att jag är helt slut, eller så träffar jag kanse Therese och Emma får se om dom vill hitta på något senare.
men som sakt vet inte riktigt än, än så länge så tänker jag lata mig ett litet tag till.


Kommentarer
Postat av: blidell (kusinen)

abo va kul det ser ut X)

2009-03-02 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0