Alla ni som kom försent, i morgon kommer polisen

Hej alla mina 22 läsare , ;)
idag öppnades dörrarna till trångsundskolan för första gången sens sportlovet
och därmed tillkommer även en hög läxor för min del,
så för min del ska jag sitta här och göra klart det mesta i kväll tänkte jag
 om inte William kommer till mig, hoppas väl på att han
kommer och räddar mig från min hög av läxor.
så dagen har jag ängnat mig åt i skolan, ändå rätt skönt att komma igång ingen
dock har jag nog aldrigvarit så här trött som jag är idag.
inget specielt har hänt, 
utan  mest var det när min lärare Julie som skulle upprepa något
som hon har sakt till dom som kom i tid till dom som inte kom i tid och
du hann hon bara säga " alla ni som kom försent i morgon kommer polisen
hah jag gav så mycket att jag nästan föll av stolen för saken var den att dom ska
parat med alla oss elver om något men den hann alseig Julie säga,
inget roligt inlägg kanse men det var verkligen underhållande :)
så tills vidare Puss och Kram Jennifer



bild från i sommras , :)

Kommentarer
Postat av: evelina

snygg hår söt :)

2009-03-03 @ 18:51:57
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
Postat av: Nora

Sötnos! :)

2009-03-03 @ 20:05:50
URL: http://twiinsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0