"så länge vi båda andas"

JAA, den har kommit rättare sakt kom den 6/3 men fick reda på att den fanns i butik inte förens idag för nåra timmar sen, så jag åkte derekt när jag fick veta det och köpte den, jag köpte den för 180 kr på åhlens men man kan även hitta den på bokia för 200 kr. Nu blr det till att läsa:) jag köpte även en grå mys tröja som passar mina gråa mysboxor :) och så blev det att köpa med mig lite donken också så nu siiter jag här hemma och ska snart åk prova pappas ny lånade bil roligt, sedan blir det matte för hela slanten.




Kommentarer
Postat av: blidell

är dendär en av alla forsättningar på twilight böckerna ? :S

2009-03-24 @ 15:32:15
URL: http://blidells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0