saknar dig!

hejsan, tisdag idag då,
hade nationella prov i engelska idag, fixade vg i alla fall,
sedan så hade vi tjej prat, sånt som vi alltid
behöver ha i klassen för att vi tjejer i klassen är så känsliga,dock löste sig.
sedan var det dags att gymma igen ;), skönt men otroligt jobbigt idag.
min rubrik  idag är ganska självklar just nu, jag saknar william så mycket så att jag håller på att spricka,
men jag vet att om han inte ringer mig så vill han antagligen inte prata så det får bli till at vänta,
tror att han säker riger i morgon, eller hoppas jag i alla fall.
nej men nu ska jag göra lite nytt och börja skriva på engelskan,
puss och kram jennifer


Kommentarer
Postat av: Adrian Wilson

ho ho hoooligan

2009-08-09 @ 01:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0